QUOTE

Favori ojelerim

26 Mart 2015 Perşembe


Bugün en sevdiğim ojelerimi inceliyoruz. Bunları seçene kadar evin altını üstüne getirdim. Her yerden oje çıkıyor resmen. Çoğu da birbirine yakın renkler. Almışım almışım da kimse dur dememiş. Kendin yap projelerinde değerlendiricem yapısı bozulmaya yüz tutmuş olanları.

Duvar kağıtlarım

24 Mart 2015 Salı

Merhaba! Bugün sizlerle sevdiğim duvar kağıtlarımı paylaşmak istedim. Aslında sürekli değiştirmiyorum duvar kağıdımı. Beğenip duvar kağıdı yaptığım bir resmi
rahat 4-5 ay kullanırım. Ama hoşuma giden bir resim görünce de hemen kaydediyorum. Belki bi gün kullanırım diyerekten. Son zamanlarda kullanmaya niyetlendiğim duvar kağıtlarını aşağıda görebilirsiniz. Bir de bilgisayarımda kullandıklarımı paylaşmayı düşünüyorum. Eğer seçebilirsem dosyalarımın arasından. :)

St. Ives Apricot Scrub - Kayısılı Peeling

23 Mart 2015 Pazartesi


Merhaba! Youtube'da yabancı isimleri takip ediyorsanız bu peelingin ismini duymamış olmanız ayıp olur. Neredeyse her yabancı Youtuberdan duyduğum bu peeling acaba abartılan bir ürün mü diye merak ediyordum. İthal ürünlerin satıldığı 3ka.com.tr sitesinden yaptığım alışverişte bunu da görünce attım sepete.  

Yves Rocher - Culture Bio %100 Organik Besleyici El Kremi

22 Mart 2015 Pazar


Pazar günü benim gibi ev kuşu olanları göreyim :) Çalışmaya başlayınca Pazar günlerinin anlam ve önemi büyük oranda değişti benim için. Öğrenciyken gezip tozmak için bir fırsatken çalışmaya başladıktan sonra ev işlerini halledip kendime vakit ayırabileceğim, belki de biraz dinlenebileceğim bir gün haline geldi. Çok şükür işimiz gücümüz var ama yine de insan keşke diyor. Keşke erken kalkmak zorunda olmasam, keşke hayatımı daha anlamlı şeyler yaparak geçirebilsem. Zamanla buna da alışacağım sanırım. 
Bugün sizlere doğum günü indiriminden yararlanıp yaptığım toplu alışverişte yer alan bir diğer üründen bahsedeceğim. Yves Rocher'in Culture Bio serisinden %100 Organik Besleyici El Kremi. 

Benri Aseton - Pure

20 Mart 2015 Cuma


Bugün Gratis'lerde satılan Benri markasına ait tombalak bu aseton bloğumun konuğu oluyor.
Bir indirim döneminde 'Aa bu kocamanmış! Kaç ay kullanırım ben bunu.' diyerek aldım.

Kendin yap - Çiçekli led ışıklar

19 Mart 2015 Perşembe


Bugün evde can sıkıntısından ne yapsam diye düşünürken, geçenlerde A101'den aldığım minnak, sevimli muffin kalıpları gözüme ilişti. Yatağımın baş ucundaki ledlerin çıplak olmasına içim elvermeyince şunları giydireyim bari dedim. Pinterest'te orada burada görmüştüm bu tarz dekoratif süslemeleri.

Victoria's Secret Strawberries and Champagne Refreshing Body Mist - Tazeleyici Vücut Spreyi

18 Mart 2015 Çarşamba


Havalar ısınmaya başladı, güneş de yüzünü gösteriyor artık. Güneş olsun ama sıcak olmasın diyenlerdenim ben. Sıcak yaz aylarında serinlemek için vücut spreyleri kullanıyorum sık sık. Yüzüm için de termal suları tercih ediyorum.

Erboristica Shea Butter Sabun

17 Mart 2015 Salı


Erboristica ürünleri ile tanışmam Ekim ayında Balköpüğü Gizem'in organizasyonuna dayanıyor. Bu sabun da aslında o günün hediyelerinden biri. Daha önce hiç duymadığım bir marka olduğundan şüphe ile yaklaştığım bir ürün olmuştu. O dönem de Roaccutane tedavime başladığımdan sürekli kullandığım cilt temizleme ürünlerimi süzgeçten geçirip daha dikkatli davranmam gerekiyordu. Bu sabunun yorumlarını okuduktan sonra kullanmaya karar verdim.

Nivea Fresh Natural Sprey Deodorant

16 Mart 2015 Pazartesi


Haftaya ferah bir başlangıç yapalım istedim. Hazır havalar ısınmaya başlamışken tamda bahar aylarına yakışacak bir deodorantı inceleyeceğiz.

Gelogic Jel Görünümlü Oje

15 Mart 2015 Pazar


Haftanın en sevilen ama en hüzünlü gününden merhaba. Pazartesi gelmese bugünün ardından keşke, her şey kusursuz olacak o zaman. Ama yine de Pazar günleri ruh halimi yansıtan bir ojeyi inceleyelim istedim.

Febreze Spring&Renewal - Kumaş Kokusu

13 Mart 2015 Cuma


Ne kadar çabuk geliverdi haftasonu. Kar yağdı, yağmur geliyormuş derken Mart ayını da yarıladık. Havalar git gide ısınıyor artık içimdeki dip köşe temizlik yapmak için can atan canavarı durduramıyorum. Biraz güneş görünce tek tatil günüm olsa bile kalkıp temizlik yapmadan içim rahat etmiyor, dinlenemiyorum. Bazen ne kadar temizlik yaparsam yapayım özellikle kış aylarında evi çok fazla havalandıramadığım için sanki ev temizlenmemiş gibi hissediyorum. Geçen yaz keşfettiğim Febreze'in bu kumaş kokusu bu kış birçok kez, farklı durumlarda işime yaradı.

Cosmo&care hediyeleri - Instagram çekilişi

12 Mart 2015 Perşembe


Merhaba! Pazartesi günü şurada bahsettiğim Cosmo&care ile 8 Mart Kadınlar Günü Kahvaltı Etkinliğimizde hep birlikte çok güzel vakit geçirdik. Sadece bir kahvaltı etkinliği olmasına rağmen Cosmo&care bize mini boy ürünler hediye etti.

Gliss - Saç Bakım Köpüğü

11 Mart 2015 Çarşamba



Gliss saç bakım ürünlerini sevmeyen var mı? Çocukken hayatımı çok kurtardı bu ürünler. Totoma kadar uzamış uzun saçlarımı açabilmek için Gliss saç spreylerini kullanırdı annem. 

Bu ürünle tanışmamız da 2-3 ay önceydi sanırım, tam olarak hatırlamıyorum. Watsons'ta gezinirken 3.99 liralık fiyatıyla dikkatımi çekti. İndirimli fiyatıymış meğer bu fiyat. Gerçek fiyatını Makyajbox beybisine 'Watsons'a gittiğinde bana Gliss saç bakım köpüğü alır mısın? Stoklayayım.' dediğimde öğrendim. 12-15 lira civarlarında indirimsiz fiyatı.

Flormar CC Correct & Conceal Oje - Porcelain Pink

10 Mart 2015 Salı


Merhaba :) Bugün Flormar'ın CC ojelerini inceleyeceğiz. Web sitesinde ürünün özellikleri kısmında şunlar yazıyor;

''CC Correct & Conceal Nail Enamel, tırnak üzerindeki sararma, leke, renk eşitsizliği gibi sorunları kalın bir film tabakası ile örterek tırnağın kusursuz görünmesine yardımcı olur. 5 farklı renk alternatifi sunan bu ürün, tırnağa doğal renk kazandırarak, tırnak yüzeyinin pürüzsüzleşmesini sağlar. İçerdiği Nar ve Mor Menekşe Tohumu yağları ve keratin karışımı ile tırnakların onarılmasını ve yenilenmesini destekler. Formülünde yer alan güçlü sertleştirici özelliği ile bilinen aktif maddeler tırnağın yapısını güçlendirir, kırılmaları, soyulmaları ve çatlamaları engeller. UV filteleri güneşin zararlı etkilerinden korur.''

Cosmo&Care ile 8 Mart Kadınlar Günü Buluşması

9 Mart 2015 Pazartesi

 

Selaaam! Dün biz blogger dostlarımla yerel bir kozmetik mağazaları zinciri olan Cosmo&care'in organize ettiği 8 Mart kadınlar günü kahvaltı etkinliğine gittik. Etkinlik Seyami Usta'da gerçekleşti. 

Note Cosmetics Rich Color Serisi - Merlot Ruj & Note Red Dudak Kalemi

8 Mart 2015 Pazar


Merhaba! Bu güzel ve anlamlı Pazar gününü bu ürünlerle karşılayalım istedim. Bence kadına en yakışan renklerden birisi kırmızıdır. Kırmızı renk ruj sürmeye pek cesaretim olmasa da sürüp sürüp hayran kalmakla yetiniyorum. NOTE Cosmetics'in Ultra Rich Color Lipstick serisinden 21 numara MERLOT ruju ve 06 Note Red Dudak Kalemi bugünkü konuğumuz.

Yves Rocher Hassas Ciltler İçin Göz Altı Torbalarına Karşı Yatıştırıcı Krem

6 Mart 2015 Cuma


Selamlar! Haftanın son gününde bir göz kremini inceleyelim istedim. Bu kremi yanılmıyorsam Ekim ayı gibi almıştım. O günden beri düzenli olarak kullanıyorum. Ama bunlardan önce göz çevremden bahsetmek istiyorum. Normal diyebileceğimiz, çok kuru olmayan fakat aşırı hassas bir göz çevrem var. Makyajımı çıkarırken kullandığım ürünlere ve göz çevremde kullanacağım fırçaya bile dikkat etmem gerekiyor. Çabucak tahriş oluyor maalesef. 

Bi Kutu Mutluluk - Kendime Sürpriz Yaptım

5 Mart 2015 Perşembe


Merhabaaaa! Ne çabuk Perşembe oldu değil mi? Evde boş boş otururken zaman geçmek bilmiyor. Bir uğraşı edinmeniz hem kendinizi daha iyi hissetmenize hem de vaktinizi daha verimli harcamanıza yardımcı olacaktır. Tabi bunlar çalışan insanlar için çok fazla bir şey ifade etmiyor olabilir. İnsan tatil gününü iple çekiyor.

  Böyle tatil günlerini beklerken kendime minik hediyeler alarak beklemeyi daha çekilir hale getirmeye çalışıyorum.

Farmona Nivelazione El ve Tırnak Bakımı İçin Besleyici ve Canlandırıcı Serum

4 Mart 2015 Çarşamba


Merhabaaaa! Haftanın ortası ne çabuk olmuş yahu değil mi? :) Bugünün konuğu ellerimin aşk yaşadığı harika bir ürün. Polonya merkezli Farmona markasının Nivelazone El ve Tırnak Bakımı İçin Besleyivi ve Canlandırıcı Serumu.

İçimi yumuşak kahve keyfi - Coffee Mate Köpüklü Kahve Kreması

3 Mart 2015 Salı


Fikri Mühim denemem için içerisinde Nescafe Classic ve Yeni Bol Köpüklü Coffee Mate Kahve Kreması bulunan metal kutu ile kapımı çaldı. Instagramdaki fotoğraflarımı takip edenler bilir evdeyken sürekli bi kahve bi çay bi şeyler bulunur. Kupa sevdamı körükleyen belki de budur.

Neşeli Buluşma - Neşeli Hediyeler

2 Mart 2015 Pazartesi

Bir Mutluluk Atölyesi Neşe'nin organizasyonunu gerçekleştirdiği Neşeli Buluşmamızın sponsorlarına bakalım mı bugün?


Buluşma mekanımız David People Bursa'da masaların üzerinde misafirleri bekleyen leziz ve mis kokulu cici hediyelerimiz vardı. Üzerinde makyaj malzemesi olan şeker hamuru kurabiye Çınar ağacında blogunun sahibesi Sibel Hanım'dan, üzerinde isimleriminiz yazdığı şeker hamurlu kurabiye ve mis kokulu taş Gogo ev atölyesinden hediye.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.