QUOTE

Isana Sprey Deodorantlar - ROSSMANN

6 Ekim 2015 Salı


Merhaba! Bunu okuyorsan eğer bir saniye dur ve buna ayıracak vaktin olduğu için ne kadar şanslı olduğunu düşün :) Çalışmak zor, çalışırken dinlenip eve vakit ayırmak zor, bütün bunların arasında bir de kendine vakit ayırmak inanın çok daha zor. Öyle blogumun çok sıkı takipçileri yok biliyorum ama hani belki bir kişi bile ''İsimyoktu diye bi blog vardı sanki. Ne olduki ona acaba?'' diye düşündüyse söyleyeyim. Hayat oldu.
Neyse iş güç arasında son model külüstür bilgisayarıma oturup bi iki satır bir şeyler paylaşayım istedim sizlerle. Bundan yaklaşık 2 ay önce Bursa'ya açılan ilk Rossmann'dan aldığım Isana Sprey Deodorantlar bugünkü konuğumuz. 

 

Açılışa özel indirim ile 3.99 TL'ye 4 tane deodorant aldım. Doğruyu söylemek gerekirse daha önce Isana deodorantlarla ilgili hiçbir şey duymadığım için almamdaki en büyük etkenler indirimde olmaları ve rengarenk şeker gibi ambalajlarıydı. Benim seçtiklerim Sportif, Aloe Veralı, Clear&Fresh ve Egzotik çeşitleriydi. 

Bunları alüminyum içeren ve içermeyen olmak üzere iki gruba ayırabiliriz. 
Clear&Fresh siyah ve beyazlarda leke yapmayan deodorant alüminyum içeriyor ve 48 saate kadar koruduğunu iddia ediyor. Sportif, Aloe Veralı ve Egzotik olanlar ise alüminyumsuz ve 24 saate kadar koruma vaat ediyor. 

Ter kokusuna karşı ambalajların üzerinde belirtilen 24 ve 48 saat kadar uzun bir koruma sağlayamasalar da, eğer çok yoğun bir gün geçirmiyorsanız sabahtan akşama kadar sizi idare edeceklerdir. Kokuları oldukça ferah. Sportif olan biraz sanki erkek deodorantı gibi kokuyor fakat kutunun hiçbir yerinde ''Erkekler için'' ibaresini göremedim. 

Genel olarak özetleyecek olursam, fiyatının uygun olması, ortalama bir koruma sağlaması ve alüminyumsuz olması(Clear&Fresh hariç) benim bu ürüne olumlu bakmamı sağlayan yanlarıydı. 
Deodorant delisi bir insan olarak tekrar görürsem tekrar alırım diyebileceğim bir ürün oldu.

Daha önce Isana deodorant kullanmışmıydınız? Ne düşünüyorsunuz?


6 yorum

  1. Ilk defa gördüm teşekkürler canim bende bloğa beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Bloglarımıza daha fazla özen göstermeliyiz bence :) paylaşım için teşekkür ederim, bende elimdeki deolar bitince bunlara bir bakayım, fiyatlarda uygun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle Aloe Veralı olana bakabilirsin en çok onu sevdim sanırım ben :) Ayrıca teşekkürler güzel yorumun için. Havalar serinledikçe artık evde daha fazla vakit geçirme şansım olacak bunu da blogumla ilgilenmek için değerlendiriyor olacağım. :) Buralar çok değerlenecek ileride :P :D

      Sil
  3. çok beğeniyorum bütün yaz özellikle aloe veralı olanı kullandım bir de gül kokulu var ki ben pek gül kokusu sevmem bayıldım tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  4. Ben de gül kokusunu her üründe sevmiyorum o nedenle onu almamıştım. Madem beğendiniz ben de bir deneyeyim :)

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.