QUOTE

Braun Oral-B Professional Care 600 Elektrikli Diş Fırçası - Sınırlı Üretim

28 Eylül 2015 Pazartesi



Merhabalar :) Uzun bir bayram tatili sonrası yeniden iş hayatına alışmaya çalıştığım şu günlerde tekrar bloga attım kendimi. Bu kadar dinlendikten sonra yoğun bir tempoya girmekte, ayak uydurmakta çok zorlanıyorum. Buraya yazarak biraz zihnimi dağıtırım diye düşündüm. Ağız ve diş sağlığına önem verenler için gelsin o halde bu yazı. :)


Bundan iki sene önce tam da diş fırçamı değiştirmeyi düşündüğüm dönemde Bimeks'te anneler gününe özel sınırlı üretim  Braun Oral-B Professional Care 600'ü görüp, satın almıştım. Açıkçası beni çeken pembe rengi ve yanındaki hediye seyahat kabıydı. 60-70 lira civarında bir fiyatı vardı yanılmıyorsam. Promosyonlara dayanamam da pek.


Kutunun içinden bir adet diş fırçası başlığı, kablosuz şarj standı diş fırçasının ana gövdesi ve hediye olan seyahat kabı çıkıyor. İlk kullanımdan önce bataryasını tam olarak şarj ettim. Pilin tam olarak dolması yaklaşık 24 saati buluyor. Belki daha az. Fakat buna rağmen günde iki defa ikişer dakikadan kullandığınızı hesapladığımızda tamı tamına 7 gün kullanabiliyorsunuz. 

Ana gövdenin üzerinde açma kapama düğmesi ve iki adet ışıklı gösterge bulunuyor. Üstte bulunan pil şeklindeki ışık şarja takılı olduğunda yeşil olarak sürekli yanıp sönüyor. Işık söndüğünde cihaz tamamen şarj olmuş demektir. Diş fırçasının pili bitmek üzere olduğunda ise alttaki fiş şeklindeki gösterge kırmızı renkte hızlı hızlı yanıp sönüyor. 


Kutudan çıkan fırça başlığı Precision Clean isimli fırçaydı. Şuan kullandığım ve yukarıda fotoğrafı olan ise Oral-B Floss Action isimli fırça. Ben bu fırçayı özellikle diş aralarını temizleme konusunda daha başarılı buldum. Bu fırçaların en güzel yanı ise ''Bir fırçayı ne kadar kullanabilirim?'' sorusunu ortadan kaldırması diye düşünüyorum. Çünkü siz fırçayı kullandıkça mavi kılların rengi açılıyor. Renk artık beyaza yakın bir hal aldığında fırçanızı değiştirmeniz gerektiğini anlıyorsunuz. Benim fırça başlığım daha yeni olduğu için kılların oldukça mavi bir renge sahip olduğunu görebilirsiniz.

Ayrıca bu elektrikli diş fırçasının şöyle bir artısı daha var. Normal bir diş fırçasına oranla daha fazla ücret ödeyerek aldığınız bu gövdeyi sadece bir kişi kullanmak zorunda değilsiniz. Farklı diş fırçası başlıkları ile bir elektrikli diş fırçası gövdesini eşinizle ortak kullanabilirsiniz. Böylece farklı bir cihaza ücret ödemek yerine sadece başlıkları satın almanız yeterli olacaktır. Fakat yine de her kullanım sonrası gövdeyi steril bir hale getirmekte fayda var.


Yukarıdaki ise hediye olan seyahat kabı. İçerisine cihazın gövdesini ve iki adet diş fırçası başlığı koyabilmeniz için bölmeler bulunuyor. Başlıkların alt kısmında bulunan renkli halkalar ise az önce bahsettiğim gibi iki ayrı kişinin cihazı kullanması durumunda fırça başlıklarının karışmasını engelliyor.

Buraya kadar içinden dışından bahsettiğimiz yeter, birazda performansından bahsedelim bakalım. Önerilen kullanım süresi iki dakika ve bunu da sizin dakika tutmanıza gerek kalmadan titreşimlerle size haber veriyor. Her 30 saniyede bir kısa titreşim veriyor ve iki dakika sonunda uzun bir titreşimle sürenin tamamlandığını size haber veriyor.

Genel olarak baktığımızda çok pahalı diyerek normal diş fırçalarıyla kıyaslamak çok mantıksız olur. Uzun vadede düşündüğünüzde dişleriniz ve ağız sağlığınız için güzel bir yatırım yapmış oluyorsunuz. Diş etleriniz daha sağlıklı oluyor ve normal fırçalamaya göre dişlerinizdeki temizlik hissi kat kat fazla oluyor.

Bu modeli olmasa bile elektrikli diş fırçalarına bir şans vermeniz fikrinizi değiştirmeye yetecektir diye düşünüyorum. 

Peki siz elektrikli diş fırçaları hakkında ne düşünüyorsunuz? Bana katılıyor musunuz? Yoksa tamamen gereksiz bir ürün mü? 

Sevgiler.




2 yorum

  1. Harika ürün . Yalnız şarj yeşil ışık uyarısı kitapçıktan yanar olarak belirtilmiş yanıp sönündüğünü görünce arıza var zannettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ışık konusunda ben de bir kafa karışıklığı yaşadığımı hatırlıyorum. İnternet üzerinden araştırmıştım ben de daha sonra. Ama kesinlikle uygun fiyat ve performansı ile harika bir ürün :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.