QUOTE

Bitenler & Çöpe Gidenler

22 Ağustos 2015 Cumartesi


Her zamanki gibi uzun bir bitenler yazısı hazırladım yine sizlere. Yaklaşık 6 aydır bitirip, ambalajlarını atamadığım ürünlere bakıyoruz bugün. Deli gibi çöp biriktirmeden bitenler yazısı yazamıyorum onu farkettim. Bakalım neler varmış...



Aussie Moist Nemlendirici Şampuan: Yazısını şurada yazmıştım. Saçlarımı nemlendirdi ve yumuşattı. Denk gelirsem mutlaka alırım. Çok güzel kokuyor yahu. 

Superdrug Shea Butter&Bamboo ve Cherry&Almond Duş jelleri: Uygun fiyatı ve performansı ile tekrar alınabilitesi olan duş jelleri arasına girdiler benim için. Yazısı şurada.

Nivea Diamond Touch Elmas Parıltılı Duş jeli: Duş jellerini çok mu seviyorum ne :D Mis kokulu, içinde hafif parıltılar bulunduran güzel nemlendirip temizlik hissi veren bir duş jeli. Alınır.

Fa Yoğurt Aloe Vera Duş jeli: Fa'nın duş jellerini daha önce denememiştim fakat güzellermiş meğer. Merak edip aldığım bu dev boy duş jeli gayet ekonomikti. Farklı kokular arayanlara alternatif olabilir. Tekrar aynı ürünü almasam da farklı kokulardaki Fa duş jellerini deneyebilirim.

Oriflame Discover Hawaii Aloha Beach Body Scrub: Banyo sizin için ne ifade ediyor bilmem ama benim için yeniden canlanma seansı gibi bir şey. O yüzden bana mutluluk veren kokuları daha çok seviyorum banyo ürünlerinde. Bu ürün de onların başında geliyor. Bu kadar mı güzel kokar bir vücut scrubı yahu. İçerisindeki minik parçacıklarla cildinize zarar vermeden peeling yapıyor. Oldukça da bereketli bir ürün. Kataloglarda denk geldikçe almaya çalışıyorum. Mis mis.



Rexona Powder Dry Deodorant: Rexona'nın deodorantlarını çok severek kullanıyorum. Pudralı ürünleri çok sevmesem de Rexona'nın bu pudralı deodorantları tişörtlerimde iz bırakmadı hiç. 48 saat etkili değil tabiiki ama ter kokusunu önleme konusunda oldukça başarılı. 

Fa Aqua Aquatic Fresh Deodorant: Koruma faktörü çok hareketli günleriniz için yeterli gelmese bile çok ferah bir kokusu var. Fiyatı da uygun bir ürün.

Nivea Fresh Natural Sprey Deodorant: Yazısını şurada yazdığım bu ürün benim için bittikçe alınan bir ürün oldu. Sanki duştan yeni çıkmışsınız gibi bir hafiflik hissi yaratıyor ve siz terledikçe ter kokusu yerine klasik nive kokuları yayılıyor etrafa. Ailecek seviyoruz.

Bargello Parfüm: Açık parfümlerin çok ucuz koktuğunu düşünürdüm hep. Ama Bargello'nun kokuları hem kalıcı hem de tam kararında. Sanırım sürekli 2 al 1 öde kampanyaları oluyor. Farklı kokular denemek için güzel bir fırsat. 

Deotak Krem Deodorant: İlk kullandığım süreç içerisinde mutluluktan ağlayabileceğim kadar başarılı bir şekilde terlememi ve ter kokumu kontrol altına aldı ama kısa bir süre içerisinde ürün kutusunun içinde ayrıştı. Çalkalayıp bir süre daha kullanmayı denedim ama maalesef bu girişim başarısızlıkla sonuçlandı. Belki benim aldığım yerde problem vardır diye düşünüyorum o yüzden bir kez daha şans verebilirim bu ürüne.


Dalin Bebek Şampuanı: Fırçalarımı bu ürünle yıkıyorum. Üşendiğimde yüzümü sadece Dalin'le yıkıyorum. Makyajımı çok kolay bir şekilde çıkarıyor. Özellikle göz makyajımı hiç kalıntı bırakmadan temizliyor. Büyük boy pompalı bir şişesiyle banyoda da kullanıyorum zaman zaman. Çok yönlü kullanabileceğiniz mis gibi bir ürün. Bittikçe alıyorum.

Vichy Normaderm Yağlı Ciltlere Özel Tonik: Düzenli olarak kullanıldığında gözenekleri küçültme vaadi bulunan bu ürün benim için sadece yağlanmayı bir nebze frenleyen bir ürün oldu. Cildinizi germeden yağlanmayı önleyebiliyor. Fakat tekrar almam. Artık benim bebişim The Body Shop Çay Ağacı Skin Clearing Tonik.

Bioderma Sensibio H2o: Kaçıncı şişem oldu bu hatırlamıyorum ama artık almayacağım bir ürün kendisi. Nivea'nın Misel temizleme suyu da aynı işi görüyor benim için. O kadar para vermek istemiyorum tekrar. He bir de şu var Nivea bazen gözlerimi yaktı ama Bioderma hiç rahatsız etmedi. Cildiniz çok hassas ise mutlaka denemeniz gereken başarılı bir ürün. 

Organique Creamy Whip - Orange: Yazısı şurada. Kapağını açar açmaz ye beni diye bağırıyor bu ürün. Köpüğümsü yapıda bir duş jeli aslında. Çok sevdim ben. Çok da bereketli. Tekrar alabilirim.



Andorex Gargara: Doktorumun boğazlarım ağrırken verdiği bu gargara benim kurtarıcı meleğim oldu kullandıktan sonra. Prospektüsü okuduğumda sadece boğaz için değil diş etleri ve ağız içinde antiseptik olarak kullanabileceğimi gördüm. Ağzımda çok sık yara çıktığı için o dönemler ne yemek yiyebiliyorum ne de acı çekmeden konuşabiliyorum. Ağız içi yaralar için kullandığım ilaçların dışında bir de bunu denedim. Acısını hafifletti ve biraz olsun rahatlattı. Böylece yemek yerken yaram acımadı. Klasik gargara kokusu var. Bittikçe eczaneden alıveriyorum.

Fresh'n Soft Makyaj Düzeltme Çubuğu: Makyaj temizleme veya kulak temizleme çubuklarında bilinen markaları aldığınız sürece çok bir şey fark etmiyor bence. Fresh'n Soft ürünleri fiyat açısından da uygun olduğundan kesinlikle tercih edilebilir.



Garnier Nem Dengesi - Karmadan Yağlıya Dönük Ciltler: Yazısını şurada yazmıştım. Ben bunu bitiremeden son kullanma tarihi geçti. Kaşık kadar suratım var, bir türlü nemlendirici bitiremiyorum maalesef. Elimdeki diğer nemlendiriciler bittiğinde fikrim değişmezse alabilirim. Özellikle kış için oldukça güzel bir nemlendirici.

Oriflame Optimals Oxygen Boost Yüz İçin Nemlendirici Krem: İlk aldığımda bir heves kullanıp sonra unuttuğum bir krem daha. Daha çok karma ciltlere uygun bir ürün bence. Kuru ciltler için kış aylarında yeterli bir nemlendirme sağlamayacaktır. Birkaç kullanım için söyleyebileceklerim bu kadar. Çöpe gidiyor.

Arko Nem Meyveli Bakım - İncir&Greyfurt: Çabucak emilen mis kokulu bir krem. Arko el kremlerini sık sık denk geldikçe alıyorum zaten. Uygun fiyatıyla günlük el kremi ihtiyacınızı karşılıyor. Küçük boyuyla da tam çantaya atıp çıkmalık.

Lancome Purifying Mineral Mask with White Clay - Beyaz Killi Minereal Maskesi: Kendisine sıra gelmeyen bir ürün daha. Ne kadar zaman geçmişse üzerinden ürünün ambalajını bile değiştirdiler. Ama ben bu maskeyi bitirene kadar yine tarihini geçirdim. Kil maskesini her gün yapamazsın, e ama maske vakti gelince de 'Aa şunu da deneyeyim.' 'Aa bu nasıl bi şey acaba.' derken kil maskesi bitmiyor vallahi. Ama bu ürünü çoooooookkk seviyorum. Yüzünüzdeki kızarıklığı azaltmaya yardımcı oluyor, cildinizi harika bir şekilde rahatlatıyor. Nefes aldığını hissedebiliyorsunuz cildinizin. Tekrar alacağım bir ürün. Birkaç Lancome maskesi ile aralarında karar verebilirsem tekrar stoklarımda yerini alacak.

Neutrogena El Kremi: Kış aylarında ellerin koruyucu meleği gibi bir şey oluyor kendisi. Fakat cildimin kremi emmesi çok uzun zaman alıyor yahu. En sinir olduğum his. Malesef katlanamıyorum buna. Bu yüzden kafama bir şey düşmediği sürece (mesela %50 indirim ya da promosyon gibi bi şey) tekrar almak istemiyorum.

Clindoxyl: Roaccutane maceram öncesi sivilcelerimle savaşmaya çalışırkenki en tatlış yardımcılarımdan birisi. Henüz yeni yeni baş vermiş sivilcelerime gece yatmadan sürüyordum, sabahına sönmüş oluyordu. Fakat kesin bir çözüm sağlamıyor maalesef. Topikal bir ürün yani sadece sürdüğünüz sivilceyi kurutuyor. Antibiyotik bir krem. Bana cilt doktorum yazmıştı. Eğer sivilce probleminiz var ise doktorunuza bu ilacın sizin için uygun olup olmadığını sorabilirsiniz. Doktor tavsiyesi olmadan bu tarz ilaçları asla ve asla kullanmayın. Sivilceleriniz farklı sebeplerden pörtlüyor olabilir. Aynı benimkiler gibi yani. Türlü türlü tedavileri denedikten sonra bu konuda bana sadece Roaccutane yardımcı olabildi. Roaccutane kullanmaktan korkmayın. Doktorunuz size en güzel şekilde yardımcı olacaktır. Şuan Roaccutane tedavim bitti ve 'ayda bir' pörtleyen sivilcemi yatıştırmak için doktorumun verdiği farklı bir krem kullanıyorum.



Raen Gül Suyu: Nedense sevemedim. Tester olarak gelmişti bana. Bozuk gibi hoş olmayan bir kokusu vardı. Doğal olarak kullanmadan boşalttım lavaboya. Sanırım içinde koruyucu olmadığı için bozuldu. Hiçbir fikrim yok o nedenle. Gül suyunu tonik olarak kullanma hevesim kursağımda kaldı.

Avene Misel Makyaj Temizleme Suyu: Birkaç şişe bitirdim bu testerlardan. Seyehatlerde mini mini çok pratik oluyorlar. Normal göz makyajınızı kolaylıkla çıkarıyor fakat suya dayanıklı makyaj ürünlerinde nasıl bir etki gösterir bilemiyorum.

Bebak Acıbadem El ve Vücut Kremi: Kokusu bir güzel geliyor bir ağır geliyor. Alışamadım hala. Fakat topuklarım, dirseklerim gibi çok kuru bölgelere uyguluyorum. Cildiniz kremi emdikten bir süre sonra koku kalmıyor. Hala kullandığım normal boyu var ve büyük ihtimalle son kullanma tarihinden önce bitiremeyeceğim ürünlerden olacak o da.

Maybelline NY the Falsies Feather-Look Volum Express Maskara: Maybelline maskaraları benim bebişim. Kirpikleri ağırlık yapmadan ayırıyor. Belirginleştiriyor. Çok kısa kirpiklerim olmadığı için uzatması ya da uzatmaması benim için önemli bir özellik değil. Ama bir aldığım ürünü bir daha alamıyorum. Neden mi? Ben bir maskarayı bitirene kadar başka bir maskara çıkarıyorlar. Ben de onu alıyorum haliyle. :D Uygun fiyatlı ve çoğunlukla başarılı oluyorlar. Bu olmasa da başka bir Maybelline maskara mutlaka alırım.


Elite Maskara: Ben bu maskarayı o kadar beğenmiştim ki. Sanki hiç maskara sürmemişsiniz gibi. Hafif bir yapısı vardı. Kirpikleri tek tek ayırıyordu. Ama resmen jet hızıyla kurudu. Keşke kurumasaydı. Firma hediyesiydi hızlı kuruma konusu olmasaydı mutlaka alırdım.

Neutrogena Lip Balm: Kışın dudaklarınızı yumuşacık yapıyor. Ama aşırı kuru dudaklarınız varsa size yardımcı olabileceğini sanmıyorum. Bir Roaccutane dudağına yardımcı olamıyor mesela. El kremi+lip balm promosyonuna denk gelirsem alırım kesin. Çünkü güzel. Çünkü promosyon. :D

Oriflame Pure Nature Jel Göz Kremi: İndirim varken aldığım bu kremi belki 2-3 kere kullanmışımdır. Berbat bir şekilde gözlerimi yaktı ve göz çevremi gerdi. Oriflame'in sevdiğim ürünleri var fakat ben bu kremle anlaşamadım. Çook uzun zaman sonra elime geçti tekrar, belki kullanırım diye bırakmışım sanırım. Çöpe gidiyor.

Neutrogena Norveç Böğürtlenli Vücut Losyonu: Mis kokusuyla kuru ciltleri yumuşacık yapan bir vücut losyonu mu arıyorsunuz? Size önerebileceğim uygun fiyatlı ürünlerden biri bu losyon. Dev boy bir de. Bi kere alın bütün kışı çıkarırsınız bence.

Givenchy Play for Her: Mis mis mis. Parfüme para veririm hiç acımam derseniz bakın bir. Çiçeksi hafif ve çok temiz bir kokusu var. Koku tarif etme becerilerim burada bitti ne yazık ki. Bulduğunuz yerde koklayın, seversiniz.


Evet yıllık 'Bitenler&Çöpe Gidenler' toplantımızın sonuna gelmiş bulunuyoruz. Ben çöplerim hakkında atıp tutarken sizlerin işine yarayacak bir şey de söylemişimdir umarım. Öneri, istek ve şikayetlerinizi yorum kutusuna bırakabilirsiniz.
Seneye görüşmek üzere.

...

Şaka şaka. Ama bitenler yazısını hemen yazamıyorum ben. :( Böyle uzun olunca siz de seviyorsunuz bence. O yüzden biriktirip biriktirip yazmaya devam edeceğim ben. :D

Sevgiler...


4 yorum

  1. Çok güzel bir yazı olmuş, gerçekten emek dolu, ellerinize emeğinize sağlık !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun, teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  2. baya baya ürün bitmiş tebrikler be aylık yazmaya çalışıyorum hakikate bazen çok birikiyor ve yazmak çok zor oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ben de düzenli olarak yazabilsem, maalesef böyle biriktirip biriktirip yazıyorum. Zor oluyor ama uzun bitenler yazısı okumak daha eğlenceli oluyor bence :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.