QUOTE

Gliss Million Gloss Şampuan

28 Mayıs 2015 Perşembe


Merhaba! Duydum ki '' Yaz gelsin artık!'' '' Uf bi türlü gelmedi yaz yaaa .s.s.s'' diyen kızlarımız çoktan '' Ya bu kadar yaz yeter artık kış gelsin :/ '' demeye başlamış. 

Asıl konumuza gelecek olursak, saçları yıpratmasıyla ünlü deniz, kum, güneş üçlüsü gelip çatmışken saçlarımızı düşünen Fikri Mühim bizlere dev bir paket gönderdi. İçerisinde 5 adet 250 ml, 1 adet 400 ml şampuan ve Watsons'lardan yapacağınız Million Gloss Şampuan alışverişlerinde geçerli olacak indirim kuponları bulunuyordu.

Açıkcası geçen sene Mayıs ayı gibi çıktığından beri ambalajının şıklığıyla gözüme takılan bir ürün olmuştu. En sevdiğim renklerden biri yanar dönerli bir şekilde bir saç bakım ürününü içinde barındırıyor ve raflardan 'Al beni, al!' diyordu. Çok hızlıyımdır bi sene geçti aradan neredeyse ve 2 ay kadar önce ben saç bakım kremini ve yağını alıp kullanmaya başladım. Şampuan paketi gelince de hepsini bir arada kullanmaya başladım.


Parlaklığını yitimiş, mat saçları hedef alan bu seri laminasyon(?) teknolojisi ile onarıp milyonlarca ışık yansıması sağlıyorumuş. Gliss şampuanlarını seviyorum ama ürünleri kullanmaya başladığımda bir mucize beklemedim açıkcası. Saçlarınız çalı süpürgesi kıvamında ise önce bir kırık aldırma operasyonu ile başlayıp yoğun saç bakımları ile devam etmeniz gerekebilir. Çalışınca oluyor, umudunuzu kaybetmeyin. Test edildi ve onaylandı.

Ayrıca Gliss Million Gloss Şampuan Watsons Ödüllerinde Yılın En İyi Şampuanı seçildi bunu da söylemeden geçemeyeceğim.

Peki kullandın neler oldu derseniz artıları ve eksileri ile inceleyelim bakalım.

+'ları:

+ Mis gibi bir kokuya sahip. Saçlarınızı yıkarken buram buram kokuyor ve benim saçımda en az iki gün kalıyor kokusu. Saçınızın yağ oranı arttıkça kokunun kalma süresi azalacaktır.

+ Fiyatı oldukça uygun.

+ Saçlarınızda o temizlik hissini verebiliyor, ağırlık yapmıyor.

+ Million gloss olmasa da bi yüz tane kadar parlaklık veriyo. (Yazar burda yaz mevsiminden mütevellit soğuk şaka yapmaya başlamış belliki.)

+ Saç bakım maskesi ve yağı ile birlikte kullandığımda yumuşacık oldu saçlarım.

-'leri:

- Mucize bekliyorsanız bu üründen çok üzgünüm ama hayal kırıklığı yaşarsınız. Aşırı yıpranmış saçlar konusunda çok başarılı olacağını düşünmüyorum. Az önce de dediğim gibi o konuda ekstra bazı çalışmalar yapmanız gerekebilir.

- Kokusunun ağır olduğunu söyleyen arkadaşlarım oldu kullanım sonrası. Yoğun kokulara karşı aşırı aşırısı bir hassasiyetiniz var ise almadan önce bi koklayın derim.

- Hafif bir parlaklık söz konusu olsa da reklamlarda gösterildiği kadar parlaklık veremiyor maalesef.

- Ve son olarak bu konuda hassas olanlar için şunu söyleyebilirimki içeriği temiz değil.



Şampuanla ya da şampuansız #IşıltımYeter diyorum, çükuleta rengi saçlarımla öpüyorum sizleri.


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.