QUOTE

Yves Rocher Hassas Ciltler İçin Göz Altı Torbalarına Karşı Yatıştırıcı Krem

6 Mart 2015 Cuma


Selamlar! Haftanın son gününde bir göz kremini inceleyelim istedim. Bu kremi yanılmıyorsam Ekim ayı gibi almıştım. O günden beri düzenli olarak kullanıyorum. Ama bunlardan önce göz çevremden bahsetmek istiyorum. Normal diyebileceğimiz, çok kuru olmayan fakat aşırı hassas bir göz çevrem var. Makyajımı çıkarırken kullandığım ürünlere ve göz çevremde kullanacağım fırçaya bile dikkat etmem gerekiyor. Çabucak tahriş oluyor maalesef. 
Son zamanlara doğru cildimin biraz kurumaya başladığını hissetmemle yaşımın 23 olduğunu da hatırlayınca kendime 'Yavrucum hadi ufaktan nemlendirme çalışmalarına başla cildini.' dedim. Yves Rocher'den doğum günü indirimim de olduğu için bu ürüne bir şans vermek istedim.

Ürün Anta Baklası içeren formülü sayesinde hassas göz çevresini nemlendirerek bakışlardaki yorgunluğu gidermeyi, cildi yatıştırarak göz altı torbalarını indirmeyi vaad ediyor.

Benim yorumlarım ise şu şekilde;

-Jel kıvamda olduğu için çabucak ve kolayca emiliyor. 

-Yağlı bir his bırakmadığı için kalın bir tabaka oluşturmadan makyajınızı hemen yapabiliyorsunuz. Göz altlarınıza ağırlık yapmıyor.

-Sabahları uyandığımda gözlerim çok belirgin olmasa da şiş oluyor. Kremi sabah uyguladığımda bu pufidikliği rahatlatarak zamanla inmesini sağlıyor. Göz altı torbalarım olmadığı için bu konudaki etkisi hakkında yorum yapamayacağım.

-Az az kullandığınız için ürün çok uzun bir süre gidiyor. 

-Fiyatına göre uygun bir boyutu var. (15 ml)

-20 - 25 yaş arası göz kremi arayışında olanlar için iyi bir başlangıç olacağını düşünüyorum.

-Aşırı kuru bir cildiniz yok ise nem ihtiyacınızı karşılayacak ve göz çevrenizi rahatlatmaya yetecektir.

Ürünün anti-aging özelliği olan bir krem olmadığını belirtmeliyim. Normal satış fiyatı 42.90 TL olan bu krem kelebek indirimleri ile sık sık indirime giriyor. Kadınlar günü dolayısıyla %30 bir indirim de mevcut şuan. 

Şuan için ihtiyaçlarımı karşılayan ve uygun fiyatlı bir krem olduğu bittiğinde tekrar satın alıp kullanabilirim. Zaten halihazırda bu serinin yüz kremlerini de bayıla bayıla kullanıyorum. Mis gibi kokusuyla cildimi yatıştırarak nemlendiriyor. Bu seriye bir sempatim var o nedenle. Hadi yine +1 point kaptın köfte :p (Yazar burada göz kremiyle konuşuyormuş.)

Sizin göz çevrenizi nemlendirmek için kullandığınız ürünler neler?

 Yorumlarınızı bekliyorum. :)

Sevgiler...
  





2 yorum

  1. Kuru göz altlarım var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç denemedim ama Kiehl'sin avokadolu göz kremi kuru ciltler için iyi bir nemlendiriciymis :) Yabancı blogger ve Youtuberlardan bol bol duydum bunu. Fiyatı bu kremin neredeyse iki katı olsa da denemeye değer. Kiehl'sin tester konusunda cömert olduğunu biliyorum. Eger varsa magazadan tester alıp deneyebilirsin :))

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.