QUOTE

Favori ojelerim

26 Mart 2015 Perşembe


Bugün en sevdiğim ojelerimi inceliyoruz. Bunları seçene kadar evin altını üstüne getirdim. Her yerden oje çıkıyor resmen. Çoğu da birbirine yakın renkler. Almışım almışım da kimse dur dememiş. Kendin yap projelerinde değerlendiricem yapısı bozulmaya yüz tutmuş olanları.
Aralarından sevdiklerimi gruplar halinde ayırdım.

- Yaz&kış kullandığım ojeler

- Yaz ojelerim

- Son kat ojelerim


-Yaz&kış kullandığım ojeler: 

Sol baştan başlayacak olursak eğer,

*Rimmel London Salon Pro Lycra serisinden 391 Celebrity Bash isimli oje. Tek kat sürdüğünüzde kırmızı iki kat sürdüğünüzde de çok hoş bordoya yakın bir renk oluyor. Bütün Rimmel London ojelerinde olduğu gibi çok kullanışlı ucu oval bir fırçası var. O yüzden çok çok kolay sürülüyor. Kuruma hızı normal. 

*Rimmel London Lycra Pro serisinden 408 Best in Show oje. İçerisinde incecik simler olan mor bir oje. Bu bir önceki ojeye göre bir tık daha çabuk kuruyor sanki. 10 güne kadar dayanıklı desede en fazla 7 gün diyorum. Yani normal ojelerden daha dayanıklı yine de.

*Rimmel London Rita Ora koleksiyonundan 703 White Hot Love. Bu serinin ojelerinin yapısını çok seviyorum. İlk çıktıklarında kıvamını beğenmemiş, ne kadar zor sürülüyo bunlar yahu demiştim. Zamanla yapısı değiştiğinden midir yoksa benden ötürü müdür bilemiyorum ama şuan severek kullanıyorum. Tek katta kapatıcılık sağlayan bir oje. Ve dediği gibi aşağı yukarı bir iki dakikada kuruyor. Hafif uzun tırnaklarıma beyaz rengi çok yakıştırıyorum. Bu seriden bir de lose your lingerie vardı. Tatlı mı tatlı bir pembe. O da çok güzel bir oje bence.

*Pastel 05 numara oje. Bir seriye ait mi bilmiyorum maalesef. Şişeden görünen rengi elde etmek için iki kat sürsenizde bu güzel renk için değeceğini düşünüyorum. İçerisinde minik minik altın rengi simler var. 

*Flormar Jelly Look serisi JL02 Salmon Pink. Somon rengi bir oje. Jelly Look serisini zaten seviyorum ama Salmon Pink'in yeri ayrı. Tek kat çoğu zaman yeterli olsa da ben çılgınlar gibi kat kat sürüyorum. Fırçası Rimmel London'ınkilere benziyor oval ama biraz daha dar onlara göre.

*Rapsodi Provitamin Beauty 29 numara oje. Açıkcası bu ojeyi nerden aldığımı ve ne zaman aldığımı hatırlamıyorum. O kadar uzun zaman oldu. Ama bir oje kendini bu kadar mı bozmaz. Ve ben bir ojeyi bu kadar mı bitiremem :D Simli kahverengi bir oje. Tamamen simlerden oluşuyor. Tırnağınızda da şişede durduğu gibi duruyor. Seviyoruz kendisini.



-Yaz ojelerim:

*Gabrini Multivitamin Summer Edition M101. Fotoğrafta rengi tam belli olmasa da limon yeşili çok tatlı bir renk. Normal hızda kuruyor.

*Gabrini Multivitamin Summer Edition M113. Yine bir önceki oje gibi aynı seriden. Çok cırtlak olmayan bir turuncu. Kuruma hızı normal.

*Pastel 09 numara. Bebek mavisi bir oje. İki kat sürüyorum yine her zamanki gibi daha opak bir görünüm elde etmek için. 

*Pastel 142 numara. Lila rengi oje. 

*Pastel. Bir oje faciasına kurban gitmişti etiketi. Numarasını hatırlamıyorum maalesef :(

*Essence Miami Roller Girl 02 Miami Pink. Tam kıvamında ne pastel ne cırtlak pembe bir oje. Biraz yavaş kurusa da seviyorum.


-Son kat ojelerim:

*Pastel 112 numara. Her ojenizin üzerine simli bir görünüm elde etmek için sürebileceğiniz bir oje. Alttaki ojenin rengini örtmüyor. Sadece simli bir oje sürmüşsünüz gibi görünüyor. İsterseniz iki kat sürerek altın rengi oje olarak kullanabilirsiniz. Ama iki katta bile tam bir opaklık elde edemiyorsunuz. 

*Essence Nail Art Special Effect Topper 23 Million Dollar Baby. İçerisinde altıgen holografik pullar var. Kuruduğunda pulların uçları kalkıyor çirkin bir görüntü oluşturuyor. Ben de üzerine şeffaf bir cila uyguluyorum. Denizkızı kuyruğu görüntüsü oluyor bence. :)

*Wet'n Wild Mega Rocks E4942 Waiting for My Solo. Altın rengi, altıgen ve çeşitli boyutlardaki pullardan oluşuyor. Genelde tırnağımın üzerine bir damla oje bırakıp, nail art fırçası ya da kürdan yardımı ile pulları eşit bir şekilde dağıtıyorum istediğim yerlere. 


Benim severek kullandığım ojeler bu şekildeydi. Hiçbir zaman kıyafet oje uyumunu düşünmedim. Ojemin rengi çoğunlukla ruh halime göre, bazen de sürümünün kolay olup olmamasına göre değişiyor. 

Peki siz yaz kış ayrımı yapmadan istediği ojeyi sürenlerden misiniz? Yoksa kıyafetime illa uyacak mı diyorsunuz?

Sevgiler...

4 yorum

  1. Özellikle Rimmel London ojelerine bayılıyorum hem fırçaları güzel hem hızlı kuruyor hem de çabuk bozulmuyorlar :) Sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle en sevdiğim oje markalarından biri Rimmel London :)

      Sil
  2. Bir oje sever olarak hepside çok güzeller :) güle güle kullanın banada beklerim sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  3. Postunuzu severek okudum. Sitenizi takipteyim. Destek için sizide kendi bloguma beklerim :) http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.