QUOTE

Carmex Dudak Balmı

22 Eylül 2014 Pazartesi


Merhabalar! Uzun bir aradan sonra sahalardayım :)
Hayatımın kökten bir değişim yaşadığı bir dönem oldu bu yaz benim için. Mezun oldum, Bursa'da kalmaya karar verdim, arkadaşlarım memleketlerine döndü. Erkek arkadaşım da askere gidince koca şehirde tek başıma kaldım neredeyse. Sınavlarımın bitişinin ertesi günü çalışmaya başladım. Beni en çok zorlayan da bu oldu. Öğrencilik hayatından çalışma hayatına bir anda geçiş yapmak çok zor oldu. geçen 3 ayın ardından biraz olsun alıştım bu düzene diyebiliyorum. Neyse gelelim yazımıza :)

Carmex lip balm daha önce duyduğum, ve merak ettiğim bir üründü zaten. Bu ürün bir mucize diyorum başka bir şey demiyorum. Baby lips mint fresh'in 10 kat daha etkilisini düşünebilirsiniz. Yazının ilerleyen kısımlarında neden olduğunu anlayacaksınız.Türkiye 'de olduğunu bile bilmiyordum. Geçenlerde yaptığım 3ka.com.tr alışverişimde indirimde olduğunu görünce attım sepete hemen. Abartılmış bir ürün olma ihtimaline karşı bir tane alıp denemek istedim. Alsaymışım keşke üçer beşer. Böyle bir lip balmla daha önce karşılaşmadım. Dudaklarınız neme doyuyor.


10 gramlık tüp içerisinde satılıyor. Daha doğrusu markanın değişik aromalarda ve değişik formlarda dudak balmları mevcut fakat 3ka.com.tr'de sadece bu ürün satışta. 

Bakalım ürünün sitedeki açıklaması nasılmış?

Orijinal Carmex Tüp.
  • 1937 yılından bu yana satılan 1 milyar kavanoz ile yoluna devam etmektedir.
  • Orijinal lip-tingling formülüne sahip.
  • Çatlamış dudaklara sağlık kazandırır
  • Uçuk belirtilerini azaltır
  • Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir
Nemlendirir...
Rüzgar, kuru ve soğuk hava dudaklarınızı kurutur ve çatlamasına neden olur. Carmex formülündeki kakao yağı sayesinde dudaklarınızı doğal yollardan yumuşatır ve nemlendirir.

Korur...
Aşırı sıcak hava, soğuk hava, kuru hava ve rüzgarlı ortamlarda bulunuyor iseniz dudaklarınız zarar görmeye başlayacaktır. Bu zarar çatlamalar, tahriş ve yara gibi durumlara neden olacaktır. Carmex dudaklarınızın üzerinde bir bariyer oluşturarak dudaklarınızı dış etkenlerin zararlı etkilerine karşı korur. Ayrıca güneşin zararlı ışınlarına karşı SPF15 güneş koruması sağlar.

İyileştirir...
Carmex özel formülündeki antiseptik özellikleri sayesinde dudaklarınızda barınan mikropları öldürerek dudaklarınızdaki yaraların, tahrişlerin ve çatlakların hızlı bir şekilde iyileşmesine yardımcı olur.

E daha ne olsun değil mi? Deli gibi çatlamış dudaklarıma ilk sürdüğümde dudaklarımda bir karıncalanma hissettim. Buram buram nane kokusu ve o ferahlatıcı histen bahsetmiyorum bile :)

Birkaç dakika içinde dudaklarınız neme doyuyor, yumuşacık oluyor. Gece yatmadan sürüp uyuduğumda ertesi sabah dudaklarımda minnacık bir dolgunlaştırma etkisinin olduğunu bile söyleyebilirim. 

Çok abartıyo diye düşünebilirsiniz ama denediğiniz taktirde pişman olmayacağınıza eminim. Deneyen bazı insanlar kokusunu ağır bulmuş, bazı insanlar da dudaklarını daha kötü yaptığını iddia etmiş. Uçukları iyileştirme konusunda bile iddialı olan bu ürünün tıbbi bir yanının da olduğunu göz önüne alarak cilt hassasiyetinize göre farklı sonuçlar alabileceğinizi bilmeniz gerekir. 

Bütün bu yönlerinin yanında fiyatı da bir artı. 12 Liraya satın alabileceğiniz bu ürün zaman zaman indirime de girebiliyor. Ben aldığımda 8 lira civarındaydı. Ürüne buradan ulaşabilirsiniz.

Sevgiler...


2 yorum

  1. Uçuk için süper bir ürün.uçuk çıkmaya başlarken kızarıklık,şişme ve ağrılıyken sürünce geçiriyor.uçuk için gece sürmek daha etkili. Sabaha hiçbirşey kalmıyor.uçuk çıktığında sürülüncede kısa zamanda iyileştiriyor. Uçuk sorunu çekenlere bire bir.hatta benim yılda 2-3 kere uçuk çıkarken.artık hiç çıkmıyor.çıkmaya yeltensede kremle hemen hallediyorum

    YanıtlaSil
  2. mrb istanbulda oturuyorsaniz bagdat caddesinde ben nye magazasi bu urunu satiyo bende gidip ordan aliyorum

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.