QUOTE

Yurtdışından alışveriş - Aliexpress, Beautyjoint.com

28 Nisan 2014 Pazartesi


Yurtdışından aldığım bazı ürünler geleli çok oldu aslında ama toplu bir yazı yazayım dedim :) 
Her zaman olduğu gibi bir Aliexpress alışverişini anlatacağım bugün ama birde Beautyjoint alışverişi var.


Aliexpressten başlayalım önce :) Daha önceki aliexpress alışverişi yazısı için tık. Orada bir kaç ipucu vermiştim bu siteden alışveriş için, yorumları da okumanız kafanızdaki soru işaretlerini gidermeye yardımcı olacaktır.

İlk aldığım ürün bu instagram butiklerinden muhtemelen gördüğünüz cici mi cici ayakkabı. Kimsenin işine karışmak istemiyorum, yaptıklarının bir sebebi mutlaka vardır diye iyi niyetli yaklaşmak istiyorum ama satış yaptığın ürünü aldığın fiyatın iki katına satmak ne demektir yahu. İnstagram satışlarında ben 100 liradan ucuza satanı görmedim bu ayakkabıları. 
 Bu ayakkabıyı 18.43$'a aldım. Doların yüksek olduğu bir dönemdi hatta. O zamanki hesaplarıma göre taş çatlasın 50 TL'ye almış oldum yani. Zaten butikler ürün teslim süresi 3 hafta diyorlar yani belliki onlar da aynı yerden alıyor.Neyin açgözlülüğü bu anlayamıyorum. İnsanlar bilmiyor diye sömürmekten başka bir şey değil. Ayıp. Cık cık.

Neyse efendim ben size aldığım ürünün linkiyle birlikte veriyorum. Almayı düşünürseniz ve aracı falan istemiyorum kendi ayakkabımı kendim alırım diyorsanız şuan hala indirimde ayakkabılar. 
Ve küçük bir not ayak numaranızın bir numara büyüğünü alın kalıplar gerçektende küçükmüş. Ben normalde 36 numara giyiyorum ne olur, ne olmaz diyerek 37 numara sipariş etmiştim, 37 numara ayağıma tam oldu.
Ürünün gelmesi biraz uzun sürdü 25 gün kadar.
Ürüne gitmek için tık tık.

Aliexpressten aldığım ikinci ürün ise tablet kılıfıydı. Fotoğraflarındakiyle birebir uyumlu geldi. Ben aldığımda indirimdeydi, yanılmıyorsam 7.50$ civarındaydı. O fiyattaki bir kılıf için aşırı kaliteli ve orjinal duruyor. Yanında hediye olarak tablet kalemi ve ekran koruyucuda göndermişler. 2 Hafta dolmadan gelmişti.
Orjinalinin 80 lira civarlarında olduğunu ve Türkiye'de pek fazla çeşiti olmadığını düşünürsek sanırım kılıf alışverişini tekrar aliexpressten yapacağım. 

Ürüne gitmek için tık tık.

Sırada Beautyjoint.com'dan yaptığım alışveriş var. Önce siteden bahsedeyim. Bloglarda çok sık gördüğünüz bir çok markayı uygun fiyattan satışa sunan Amerikan site. Fiyatlar o kadar uygun ki kendinizi kaybediyor, sepetinizi deli gibi dolduruyorsunuz. Şundan iki tane alayım, bundan üç tane, eltime de hediye ederim diyerekten tabii. Sonra siparişi tamamlama kısmına gelip Türkiye'yi seçince site bir de kargo parası ekliyor aldığınız ürünlerin ağırlıklarına göre. Yani sabit bir kargo ücreti yok. Sonra sepetinize geri dönüp 'Yok zaten buna ihtiyacım yoktu', 'Eltimi de hiç sevmem zaten ne hediyesiymiş peh' diyerek ürünleri bir bir usulca siliyorsunuz. 

Makul bir kargo ücretine indirdiğiniz ürünlerinizi almak üzere devam ediyorsunuz. Ödeme yaparken ürünlerinizin elinize ulaşmaması halinde paranızın iade edilmesi için 3 dolarlık bir garanti seçeneği mevcut. Kozmetik alışverişinin riskli olduğunu, ürünlerin gümrüğe takılabileceğini elimize hiç ulaşamayacağını düşünürsek çok makul bir rakam 3$. Bu aşamada bir de not ekleyebiliyorsunuz siparişinizle ilgili. 
Aliexpressten bedava kargoya alışınca beautyjoint.com'dan 20 dolar kargo ücreti ödemek istemedim tabii ki ilk zamanlar. Daha sonra arkadaşım Makyajboxx'ın da almak istediği ürünler olduğunu öğrenince beraber sipariş verdik. Kargo parasını bölüştük.

Aldığım ürünlere gelecek olursak.İlk olarak L.A Girl markasının kendin yap tırnak setini aldım. Kutunun dört bir yanında farklı desenler var ve bu desenleri yapmak için gerekenler de setin içinde mevcut.

Setin içerisinde bir adet nail art fırçası, 4 adet oje, zigzaglı nail art için kılavuz olarak kullanılacak yapışkan bantlar ve bir de kutunun üzerindeki desenleri yapabilmek için talimatların yazılı olduğu bir kağıt var.
Bu setten 2 adet aldım biri kendim için birisi de sizlere :)
Ürüne gitmek için tık.

Aldığım diğer ürün tabii ki de bir Wet'n Wild far paleti. Walking on Eggshells isimli olanı. Artık Gratis'lerde satışa çıkacak olmalarına nasıl sevindim anlatamam çünkü farlara bayıldım.
Ürüne gitmek için tık.



Ve yine bir Wet'n Wild klasiği Mac Rebel'e dupe olarak gösterilen Sugar Plum Fairy isimli mat ruj.
Ürüne gitmek için tık.


Ve son olarak E.l.f'ten allık ve bronzer. Ürüne gitmek için tık.


Bir 'Yurtdışından alışveriş' yazısının daha sonuna geldik. Kozmetik alışverişlerinde her zaman risk olduğunu unutmayın. Keyifli alışverişler :)



16 yorum

  1. Güzel günlerde kullan hepsi çok güzel bende şimdi takma kirpikle DUO yapıştırıcı alacağım e-baydan :))
    W.W Gratislere gelmesi harika oldu umarım NYX gibi fahiş fiyatlara satılmaz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takma kirpikten cok korkuyorum ben hehe :)) aliexpressten ucuza alinan kirpiklerde cok guzel çıkabiliyormuş bi dene ama yapıştırıcıyı kesinlikle duo al o önemli :)) nyx kadar pahali satmazlar diye tahmin ediyorum ama satarlarsada ikide bir indirim yapiliyor onlari bekleriz artik bu kadar beklemisiz zaten :D

      Sil
  2. ;Tatlım hepsi cok guzel gule gule kullan.Sonuna kadar katılıyorum 2 dolarlık gunes gozlugunu 35 tl ye satıyorlar bu nasıl bi vicdan anlamıyorum.Ama alanlara kızıyprum ben.Çindenalışveriş yapmaya korkuyorsun güya Türkiyeden alıyorsun o zaman Türk malı alacaksın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canim, insanlari anlamak zor. Belki bilmiyorlardir boyle bir sitenin varligini.. Tek bildiğim insanların iyi niyetlerinin suistimal edildiği....

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş.Umarım cesaret edebilirim ben de bir gün yurtdışı alışverişine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)) alışverişin limiti yok sonuçta 1-2 $'lık bir urun alıp korkunu yenebilirsin. Hem korkacak bir sey yok sadece dikkatli olmak gerekiyor :))

      Sil
  4. Çok haklısınız, instagram butiklerinde fiyatlara baktıkça şahsen sinirleniyorum ben..Milleti enayi yerine koyuyolar resmen.8$lık çantayı 50tlye satıyolar ve 3-4 haftada getiriyolar.Eee ne anladım ben bu işten bari hemen teslim olsa neyse de onlar da siparişle getiriyolar.
    Bu arada aldığınız ürünler çok güzel güle güle kullanın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ediyorum. Satıcılar bu isi yaparken sifir zarar etmeyi dusunerek yapıyor zaten çoğu vergi bile vermiyor sermayeleri yok. Alacak olan kisinin parasi ile siparis veriliyor sonra ürünleri bekliyorlar gelsin diye. Aradaki fiyat farkida onlara kar kaliyor. Eger onceden urun getirtip satmaya calisirlarsa ellerinde kalir iade etme sanslarida olmadigi icin zarar ederler. Bir urunden urunun bilmem kac kati para kazanan bir satici icinde bu hic istendik bir durum olmaz. Zaten siparis veren enayi parayi veriyo mecbur bekleyecek diye düşünüyorlar. Onlarin yaptiklari sadece ürünü alanla site arasinda aracilik yapmak. Yakinda bende baslayacam bu islere siteyi anlayamayanlar icin hayrina siparis vercem 3- 5 lira karla urunleri getirticem sokak hayvanlarina mama alirim bari.. belki bir kac butigide batiririm boylece :D

      Sil
  5. Merhaba :) yurtdisi alisverisler için sanal kart oluşturulup kullanilmasida çok önemli kart bilgilerimizin kopyalanmasini engellemiş oliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız. Her ihtimale karşı önlem almak gerek :)

      Sil
  6. Canım Merhaba. Ben birşeyi çok merak ediyorum. bu yurtdışı alışverişte gümrüğe takılma durumundan bahsdiliyor 75 euro yu geçmeyin falan filan böyle birşey varmı ? yardımcı olursan memnun kalırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç o kadar yüksek fiyatta alışveriş yapmadım fakat bildiğim kadarıyla 100$ sınır var. Böyle olursa gümrüğe takılıyor ve vergi ödeyerek ürününüzü alabiliyorsunuz. Yine de risk almamakta fayda var eğer kargo ücreti olmayan bir siteden alışveriş yapıyorsanız siparişinizi parçalara bölmek işe yarayacaktır. :)

      Sil
  7. Merhaba. Ben birkaç bir şey beğendim fakat annem yutdışından alışveriş sitelerinden alışveriş yapmama izin vermiyor. Butiklerde satılıyor aynıları fakat çok pahalı. Acaba siz getirtseniz benim için olur mu? Ücret konusunda sıkıntı olacaksa ücreti ben öncesinden gönderebilirim size. Yardımcı olursanız çok sevinirim, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çok büyük bir sorumluluk olur benim için fakat bir sonraki siparişimde yardımcı olmaya çalışabilirim. Mail atarsanız sevinirim
      tugba.cicek.67@gmail.com

      Sil
  8. merhabalar,kargo ucreti ne kadar verdiniz acaba uzun zamandır burdan alışveriş yapmak istiyorum ama kargo ucretini bilmediğim için çok pahalı gelecek diye korkuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, aliexpress'te kargo genellikle ücretsiz ama beautyjoint'te aldığınız ürünün ağırlığına göre kargo ücreti hesaplaması yapıyordu en son alışveriş yaptığımda. Yani tek parça ürün sipariş edecekseniz kargoya üründen daha fazla ödeme yapmanız muhtemel. :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.