QUOTE

The Body Shop Yüz Temizleme Fırçası

14 Haziran 2014 Cumartesi



Haftanın ortasından merhabalar. Sorunlu bir cildim olduğundan cilt temizliğine takıntılı olabilirim birazcık. Uzuuuun zamandır clarisonic almalı mı, gerçekten o paraya değer mi diye derin düşüncelere dalmıştım. Bir kesim clarisonicten mucizevi bir ürün gibi bahsederken, bir kesim de manuel fırçadan çok büyük bir farkının olmadığını söylüyor. Şimdilerde bir de Foreo Luna çıktıya ondan hiç bahsetmeyeyim. :D 


Tam olarak karar veremesemde işe en ucuzundan başlamaya karar verdim ve The Body Shoptan bu yüz temizleme fırçasını aldım.

Her yüz fırçasında olduğu gibi derinlemesine bir temizlik yaptığını söylüyor. Düzenli kullanımla cildin daha aydınlık ve pürüzsüz olmasını sağlıyormuş. İlk kullanımdan önce ılık su ve temizleme jelinizle bir yıkamanızda fayda var sonuçta yüzünüze süreceksiniz.

Uygulaması ise şöyle; günlük kullandığınız temizleme jeliyle göz çevrenizden kaçınarak dairesel hareketlerle nazikçe yüzünüzde dolaşıyorsunuz.

Şimdi yorumlarıma gelecek olursak, öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu ürünü deneyene kadar yüzümü silikon temizleme pedi yardımıyla yıkıyordum. O yüzden fırçayı ilk kullandığımda yüzümde çizilme hissi oluştu ve canım yandı. Ama yüzümü duruladığımda çizik değilde herhangi bir peeling işleminden sonra oluşan hafif kızarıklıklardan vardı. Onlardanda sudocrem yardımıyla bir uykuda kurtuldum. Ama vazgeçmedim ve cildim düzeldiğinde fırçayı tekrar denedim ve devam eden uygulamalarda cildim ilk sefer ki gibi kızarıp acımadı. Sanırım fırça kullandıkça yumuşuyor.Bazılarınızın cildine yinede sert gelebilir. Kullandıktan sonra ise kapağını kapatıyorsunuz ve çevresel etkenlere maruz kalmıyor. Bu özelliğiyle seyahat dostu diyebiliriz.

Sabah akşam temizleme jelimle, banyolarda ise peelinglerle kullanıyorum ben fırçayı.Yaklaşık 3 hafta kadar oluyor kullanmaya başlayalı ve cildim normal elle yıkamaya oranla daha temiz oluyor, cildimin nefes aldığını hissediyorum. Malum günler dışında da öyle sivilcem olmadı. Elle yıkamıyorum artık yüzümü :)

Olumsuz olabilecek iki özelliği kıllarının çok çok yumuşak olmaması ve tutmak için pek ergonomik olmaması diyebilirim. Eskiden uzun tutamaç gibi bir uzantısı vardı sanırım öyle olsa daha kolay bir uygulama sunabilirdi. Şimdi bu küçük haliyle tutması biraz zor gerçekten.

Yani diyeceğim şudur dostlar; cilt temizliğiniz yeterli gelmiyor ve uygun fiyatlı bir seçenek arıyorsanız bir denemelisiniz. (İndirimsiz fiyatı 12.90.)

Minik bir not: Cildinizde aktif bir sivilce varken peeling ya da benzeri (mesela bu fırça) uygulama yaparsanız sivilcelerin yüzünüze yayılmasına neden olursunuz. Dikkatli olun :)

Sevgiler..



5 yorum

  1. Bende Watsons'un mor pedini kullanıyorum neden daha önce almamışım diyorum kendime elimle bende bir daha kesinlikle yıkamam hiç bir şey çıkmıyormuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bendeki silikon ped o watsonstaki işte:) fırça onun bi tık ötesi sen düşün :)

      Sil
  2. Birde bir şey soracağım en üstte ki yuvarlak hatlı fotoyu nasıl ekledin bende yanları yuvarlatınca arka planda karesi görünüyor :) çözümünü anlatabilirsen çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://bloghocam.blogspot.com/2012/09/bloggerda-resimlerin-etrafndaki-cerceve.html

      Burda ayrıntılı anlatıyo canım burdan yapmıştım bende :)

      Sil
    2. Süpersin oldu fenalık geçirdim düzeltmek için aramadığım yer kalmadı :)) Çok teşekkürler

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.