QUOTE

Rebul Olive- El ve Vücut Losyonu

4 Şubat 2014 Salı






Bazen tesadüfler bize güzel şeyler getirirya hani buda onlardan biri benim için. Apaks dikişli makyaj temizleme pedlerimi Bim'den alıyorum bittikçe. Geçen gün tekrar almaya gittiğimde bu minikle karşılaştım. Rebul + Parabensiz + sudan ucuz fiyat = Ben bunu almalıyım!



Kaybedecek pek bir şeyim yoktu açıkçası. 4.50 lira gibi uygun bir fiyatı vardı ve Rebul ürünlerini de sevdiğim için şans vermek istedim. İyi ki yapmışım.
Ellerimin soğuklara fazla direnemediği şu günlerde o kadar güzel nemlendirdi ki ellerimi. Çok tanıdık bir kokusu var, zeytinyağlı sabun gibi kokuyor. Nedense temizlik kokusu zeytinyağlı sabun kokusuymuş gibi bir algı var zihnimde. İlk sürüldüğünde buram buram koksa da rahatsızlık verecek derecede değil. Kokulara karşı hassasiyeti olan annem bile sevdi kendisini.Yapış yapış olmayan hemen emilen bir yapısı var. İçeriğinde paraben yok.
 Sonuç? Düşük fiyatına rağmen beklediğimden daha başarılı bir ürün.


İçeriğine daha ayrıntılı bakacak olursak;
Water(Aqua), White Mineral Oil, Cetyl Stearyl Alcohol, 
Di C12-13 Alkyl Maleate,
 Stearic Acid, Cetearath 29, Dimethicone,
 Benzyl Alcohol & Methylisothiazolinone,Fragrance(parfum), 
Olive Oil PEG-7 Esters, Tocopheryl Acetate (Vitamin E),
 Benzophenone-4, Hexyl Cinnamal, 
Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, CI.19140, CI.42090.

Şans verilmesi gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum. Yumuşacık pambık ellerinizle ve vücudunuzla, mutlu günler diliyorum. :)

Sevgiler...





11 yorum

  1. Bizim burda ki Bim' ler de yok bu losyon çok şanslısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba haftalık gelen ürünlerden miydi keşke sorsaydım :/ Ama öyle değilse yakında oralarada gelir merak etme :)

      Sil
  2. Bende dün Bim'de gördüm, Rebul ürünlerini severim ama almaya cesaret edemedim bi emin olamadım. Elbet bir yerden yorumlarını okurum gider alırım diyordum ki sizin yazınızla karşılaştım, iyi ki yazmışsınız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun :) Umarım faydalı olmuştur...

      Sil
  3. Üzerinde paraben free yazıyor o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, söylemiştim zaten parabensiz olduğunu :) parabensiz demek paraben free :)

      Sil
  4. Yüze sürülür mü acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür kremleri risk alarak yüzünde denemek istemezsin bence :) Her ne kadar parabensiz olsa da içinde farklı kimyasallar var ve üretim aşamasında el ve vücudun ihtiyacı doğrultusunda oluşturulmuş. Yani yüzünde denersen istenmeyen sonuçlar elde edebilirsin. Yağlı yapısı nedeniyle daha çok sivilce oluşumunu tetikleyeceğini düşünüyorum. :)

      Sil
  5. Ben de kullanıyorum birkaç aydır ve çok memnunum.. Arada yüzüme sürdüğüm de oldu ama herhangibir rahatsızlık hissetmedim. Hala denemeyen varsa , mutlaka denemeli.. Bu arada bloğunuzu takibe aldım .. Bana da beklerim.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz için yoğun kıvamlı bir ürün benim için ama elleri ve vücudu nemlendirme konusunda oldukça başarılı :)

      Sil
  6. Ben de çok severek kullanıyorum. Memnunum. Tavsiye de ederim.

    YanıtlaSil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.