QUOTE

Yurdışından alışveriş- Aliexpress.com alışverişi

10 Ocak 2014 Cuma


Sınavlarım bitti ve geri döndüm. Zor bi haftaydı ama neyseki bitti. Bu hafta elime ulaşan kargolar beni çok mutlu etti :) Aliexpress'in bi güzelliğide bu sanırım. Sipariş verdikten sonra ne zaman elinize geçecek tam olarak tahmin edemiyorsunuz bi gün kapı çalıyor bir bakmışsınız aldıklarınız gelmiş :)) Şimdi teker teker neler almışım inceleyelim.

İlk olarak çantaya bakalım. Ben aldığımda 13$ gibi bir fiyatı vardı. Elime geçmesi 25 gün kadar sürdü. Paketleme konusunda pek memnun olmadım sadece bir poşete sarılıp gönderilmişti ama neyseki sağsalim teslim aldım. Resimdeki çantanın aynısı diyemem önemsiz farklılıklar var , ve ince detaylarına kadar özenilmiş. Poşetten çıktığında bir kokusu vardı satın alanların çoğu bundan şikayet etmiş ama suni deri olduğu için o poşette o kadar kapalı kaldıktan sonra bu koku kaçınılmazdı. Yarım saat sonra gidiyor zaten o kokuda.Şuan 11$ gibi daha uygun bir ücrete satın alabilirsiniz. Çantaya gitmek için buraya ,çantayı aldığım satıcının dükkanına gitmek içinse buraya tıklayabilirsiniz.


Bunlarda cici güneş gözlükleri :):) Biri benim için, diğeri ise arkadaşım için. Bu gözlükleri Kasım ayında almıştım ama ayrı ayrı yazı olsun istemedim. Bunlar daha çabuk ulaştı, iki hafta dolmadan elimdeydi. Baloncuklara sarılmış ve karton kutuya konulmuştu. Yani oldukça sağlam paketlenmişti. Fiyatı 5 dolar civarındaydı. Gözlüklere gitmek için buraya, satıcının dükkanına gitmek içinse buraya tıklayabilirsiniz.



Aliexpress'ten almak istediğim şeyler var daha ama dolar düşmeden almayı düşünmüyorum. Umarım bi an önce düşer. Aynı şeyi sizede tavsiye ediyorum.

Alışveriş konusunda yardıma ihtiyacınız olursa elimden geleni yapmaya çalışırım. Yardım istemekten çekinmeyin.

Mutlu alışverişler :))



56 yorum

  1. Canım güle güle kullan aldıklarını bende br şeyler aldım bazısından memnun kalmadım bazısı da beklediğimden daha iyi çıktı.Seninkilerde kaliteli görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Aslında tamamen şans meselesi ama satıcının güvenilirliğine de dikkat etmek gerekiyor :)

      Sil
  2. Aaa bu çantayı ben de çok beğenmiştim:) Güle güle kullan rengi çok tatlı^^

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın, güneş gözlükleri çok farklı ve hoş duruyor,
    almayı düşünebilirim :)
    ben ali express'e ya da diğer siteleri ziyaret ettiğimde alacak bişey bulamıyorum, sonra pes edip çıkıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen İnstagramda gördüm aynı gözlükleri satış yapan biri satıyodu 45 TL istiyodu gözlüklerden şaka gibi bana maliyeti 15 lira bile değildi :) Bende şunu alayım bunu alayım diye siteye girdiğimden değilde girince gezinirken gözüme çarpanları topluyorum işte :)

      Sil
    2. İnsanlar diğerleri araştırmıyor, gözleri kör falan sanıyorlar sanırım :)) neyse olur öyle arada, napcan :)
      Ben de alayım diye girmeyim o zaman, belki güzel şeylere denk gelirim, umarım yani :D

      Sil
  4. Çantaya ve fiyatına bayıldım ne kadar uygunmuş öyle. Kargio parası ne kadar peki? Güle güle kullan bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargo bedava :) aliexpress'te ürünlerin %99'u bedava kargoyla geliyor :)

      Sil
  5. Güle güle kullan çantanın rengine ba-yıl-dım :)))

    YanıtlaSil
  6. Çanta çok hoş. İyi günlerde kullanın. :)

    YanıtlaSil
  7. çantanın rengi harika! güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Free shipping ise çok iyi.Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  9. Aaay çok güzelleeer, güle güle kullan:)) O gözlükler hep gözüme çarpıyordu benim de, ama oradan alışveriş yapma cesaretim hala yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Korkucak bir şey yok aslında sadece güvenirliği yüksek bir satıcı bulmanız yeterli :) böyle üç beş dolarlık ürünler gümrüğe falanda takılmaz zaten :)

      Sil
  10. çok güzel güle güle kullanın bende sürekli aliexpress ten alışveriş yapan biriyim 1 yılı geçiktir hergün girer bakarım ve almadan da zor çıkarım yine bile beklediğim 7-8 ürün var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayağı olmuş sizin :) ama öyle gerçekten insanın baktıkça alası geliyor :)

      Sil
  11. Güle güle kullan hepsini, ben yurtdışından hiç alışveriş yapmadım sanırım en büyük etken bekleme süresi, ürün bana gelene kadar vazgeçerim ben onu almaktan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben aldığımı bile unutuyorum bazen ama tam beklemediğim anda kapı çalıp kargom gelince bi sevindirik oluyorum güzel oluyo, korkma minik süprizler yap kendine :D

      Sil
  12. çanta çok güzellmiş güle güle kullan :) ben de görüp kararsız kalmıştım, çünkü Türkiye'de bir sitede 85 tl civarındaydı :S boyutlarına tam ulaşamadım en azından a5 defter sığacak boyutta mı acaba yoksa sadece cüzdan vs. atılacak kadar mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazık günah vallahi 85 lira verilir mi yahu insanların gözünü para bürümüş... A5 defter sığacak boyutta, ölçemedim şuan ama cüzdanım kalem kutum A5ten biraz uzun defterim parfümüm makyaj çantam vs bir sürü şey sığıyor çantaya rahatlıkla alabilirsin :):)

      Sil
    2. aynen öyle :(( süpper oldu blogunu keşfetmem :)

      Sil
    3. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  13. hayırlı olsun bende sizden cesaret bulup krem rengini aldım başka sitede bakıp bakıp duruyodum ama güvenemiyodum sizin aldığınız siteden aldım bugün size acaba hangi kargo firmasıyla geldi bende ona göre firmayla irtibat halinde olurumm geri gitmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PTT ile geliyor :) satıcının güvenirliğine baktınız değil mi ? Odemeniz onaylanır onaylanmaz siparişlerim kısmından takip edebilirsiniz. Orada verilen takip numarasıyla kargonuzu takip edebilirsiniz. satıcı kargoya verdikten sonra ürününüzü yaklaşık 3-4 gün sonrada sistemde gürünmeye başlıyor :) Umarım sağsalim ulaşır elinize çantanız, güzel günlerde kullanın :)

      Sil
  14. şu an da sepetimde bir sürü ürün bekliyor hangisi önce alsam şaşırdım ama çanta çok güzelmiş :)) bende mi alsam hihiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satıcının güvenirliğine baktıysan alabilirsin, dolar düşse daha güzel bir alışveriş olabilir tabii fakat sana kalmış ^^ yardıma ihtiyacın olursa çekinmeden danışabilirsin canım :*

      Sil
  15. güzel günlerde kullanın. yurtdışı alışverişine dair korkumu bi yıksam neler alıcam neler :)
    bloguma beklerim. makyajdenizi.blogspot.com.tr
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım yenersiniz, hemen bakıyorum :):)

      Sil
  16. Çantaya bayıldım:) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  17. Yorumlarını okudum inanılmaz samimi sıcak cevaplar ve bilmediğim birşeyi öğrenmiş oldum sayende şimdi aynı rengini sipariş ediyorum sevgiler esra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, en kısa zamanda kavuşursun umarım :*

      Sil
  18. benimki daha gelmedi heyecanla bekliyorum ya bide gelmes se hayallerim yıkılır :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar oldu ki? Malum biraz uzun sürebiliyor 1 aya kadar nerdeyse :)

      Sil
  19. 15 gün oldu :) evet umarım boşa beklemem gelirse burdan sölicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canım bekliyorum umarım hemen gelir :)

      Sil
  20. çantam başka kargomu beklerken sabah uyku sersemi halimle kavuşmuş oldum resim paylaşcaktaım ama burdan nasıl oluyor bilmiyorum hoş güzel tavsiye ederim bende ama ben büyük çanta sever olarak her zaman takarmıyım bilmiyorum, o siteden başka almak istediğim baharlıklar var babet bluz falan malum anca baharı bulur gelmesi dolarda umarım biraz düşer ben çantayı 15,5 dolara aldım biraz uzun oldu teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çantana kavuşmuş olmana sevindim güle güle kullan :) kıyafet alırken ölçülere çok dikkat et sorun çıkabiliyor :)

      Sil
  21. merhabalar bende aliexpressten sipariş verdim ama aceleci davrandım galiba numara konusunda normalde 36 kullanıyorum ama US 7 numara sipariş verdim sizce büyük mü olur bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi öncelikle aldığın ürünün sayfasına git orda bir tablo olacak onu göz önünde bir yere koy, sonra a4 boyutunda bir kağıt ve kalem al, ayağın çıplakken kağıdın üzerine koy ve etrafından çiz, küçükken ellerimizi çizerdikya aynen o şekilde. Sonra bir cetvel yardımıyla kağıdın üzerinde topuğundan en uzun ayak parmağının ucu arasındaki mesafeyi ölç. Büyük ihtimal 23- 23,5 cm gelecektir diye tahmin ediyorum. Sonra en başta açtığın tablodan ayağının cm olarak uzunluğu US olarak hangi rakama denk geliyorsa sana uygun numara odur. Ama bazı satıcılar göstermelik koyuyor o tabloları ve ürün geldiğinde sorun çıkabiliyor. Burda satıcının güvenilirliği ve ürüne yapılan yorumlar önem kazanıyor. Umarım sorunsuz eline ulaşır aldıkların :)

      Sil
    2. çok teşekkür ederim :) iptal ettim satıcıda kabul etti para iadesi olunca sizin dediğiniz gibi yapıp tekrar sipariş vereceğim aynı ayakkabıdan iki tane sepete atmışım birini silemiyorum gerçi onun ödemesini yapmadım öyle kaldı sepette

      Sil
    3. Ödeme yapmadıysanız sorun olmaz, keyifli alışverişler :)

      Sil
  22. merhabaa, kendime sizin aldıklarınızdan erkek arkadaşıma da rayban guneş gözlüğü almayı planlıyorum. Hiç alışveriş yapmadım oradan orjinallermidir rayban olanlar ? sizinde bi görüşünüzü almak istedim :) gözlükleriniz gerçekten çok cici buarada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim :) orjinal değiller zaten fiyatları çok uygun farketmissinizdir o fiyata onlar bile satamaz sanırım orjinalini :)) ama fiyatina rağmen cok kaliteli ürünler, eger erkek arkadaşının marka takıntısı yoksa cok sever gözlükleri, hatta fiyatı uygun olunca orjinalinden daha çok begenir :D guvenilir satıcıladan almaya dikkat et, iyi alışverişler :)

      Sil
    2. evet biraz daha gezindikten sonra anladım tabi orjinal olamayacaklarını :D çok teşekkür ederim verdim siparişlerimi bekliyorum bakalım :)

      Sil
  23. Slmlar bende instagramda gordugum bi elbisenin tesadufen aliexpresste aynisini buldum ve inanilmaz fiyat farkiyla almak istiyorum ama kredi karti kullanimi guvenlimi bide saticinin 5 yildizi olmasi yeterlimi baska neye bakmaliyiz tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlara da bakmanız gerekiyor. Ürünleri satın alanların memnun olup olmadığını mutlaka kontrol etmeniz gerekiyor. Yorumlardan ürünlerin gerçek fotoğraflarını da görmeniz mümkün. :)

      Sil

Her kelimen benim için değerli, çekinme hadi ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
İsimyoktu. All rights reserved. © Maira Gall.